Helgen som gått..

 
Vilken helg jag har haft hörrni! ledig från i torsdags, vilket jag är varannan vecka, superskönt!
Helgen har iallafall gått i händelsernas tecken. startade i fredags med att besöka  Nynäs havsbad från fredag till lördag ihop med min ena kusin och min moster. VI hade super tur med vädret och det gassade på riktigt skönt där vi satt i utomhusbadet. Dagen följdes av en väldigt god middag bestående av räktartar, sotad sparris, torsk i skaldjursfond och avslutningsvis en chokladmousse med saltstänk och hallon-youghurt glass. En 4-rätters alltså. Magiskt gott var det!
Lördagen innehöll även den bad, mys och vitt vin i solen innan det var dags för hemfärd. På vägen stannade jag och min sambo till hos våra vänner och blev hipp som happ bjudna både på vin och middag, super nice!
 
 
Så kom söndagen!
Jag och min bästa väns man är som galna i lakrits så självfallet bokade vi in en "dejt" på tu man hand och åkte till Annexet/ globen. Därt åt vi så mycket lakrits att vi till slut mådde så illa att vi kände att det räckte och blev över. Sa då att jag inte kommer att äta lakrits på flera veckor, det bröt jag redan idag =P En riktigt bra helg som avslutades med kvalitetstid med min sambo.
 
 
 
En riktigt bra helg med andra ord!

Kommentera här: