För det är ingen vanlig dag....

För det är min bästa kompis födelsedag.
Idag passerar mrs Di 30års sträcket.


Det finns ingen som Diana.

Hon är den varmaste, gladaste och härligaste människan på jorden.
Hon verkligen älskar livet och har inga problem att bjuda på sig själv.
Hon har alltid nära till skratt och jag älskar hennes små vimsigheter.

Som den gången hon bjöd hela släkten på kalas och hade bakat sockerkaka.
Stolt som en tupp ställer hon fram kakfaten med nybakt sockerkaka och kolakakor.
När alla hade mumsat ett tag så säger hennes svärmor: "-det smakar lite bakpulver om dom här kakorna."
Då svarar Diana: "-det är BARA 2 matskedar i."
Varpå vi alla börjar skratta och Diana kommer på sig själv och vilken miss hon har gjort.
Jag mumsade glatt på för är det något jag inte bangar på så är det nybakat kolakakor, oavsett för mycket bakpulver eller inte.
Det är en klassisk Diana grej och det är dom som gör henne till det där lilla extra.

Så idag höjer jag min tekopp och hurrar för dig min vackra vän!
Jag vill aldrig leva utan dig! 



Kommentera här: