12/2-2014 Onsdag

God kväll kära vänner.
Vad gör ni?
Själv sitter jag och pillar med designen en aning. Tänker att jag vill fixa en fin header men har inte några bra bilder att använda mig utav.
Har inte fotat så mycket på sista tiden.
Så uselt, men ni hänger ju inte här för att lyssna på mitt gnäll. Eller hur?
Äh, va f.n, det är ju min blogg. Jag gnäller hur mycket jag vill =)

Dagen har varit lång och lite smått känslosam, har haft en viss sorgsenhet i kroppen som har gjort att jag gått och känt mig lite gråtig hela dagen.
Livet känns inte riktigt på plus just nu helt enkelt. Behöver hitta ett driv och en passion.
Hur hittar jag det? För just nu känns det som att allt bara snurrar på och att jag bara åker med.
Några förslag? Jag tar tacksamt emot dom alla.

Bild från Badgestein Österrike 2013.

Kommentera här: