Lördag 5/4-2014

Vill börja med att gratulera min kusin i Åtvid som idag fyller 14 år! Grattis på din dag!
 
Min lördag har börjat lugnt och skönt.
Sov ganska dåligt i natt och vaknade tidigt så jag bestämde mig för att ligga och dra mig en stund.
Vid 09.00 tog jag och hunden en morgonpromenad innan frukost, vilket vr väldigt skönt.
Jag älskar egentligen tidiga mornar när allt är tyst och stilla. Synd att jag jämt är så trött =)
 
Nu har jag fixat med kommande veckas matkasse och ätit frukost. 
Stella (Hunden) ligger brevid mig och sover och i bakgrunden rullar radion med lugna favoriter.
Det känns lugnt i kroppen vilket känns väldigt skönt.
 
Idag har jag inga direkta planer, mer än att maska av efter gårdagens målning och ikväll får jag middagsbesök av bästa vännen och hennes barn. 
Jag ska laga lasagne och bjuda på.
 
Tror att det kan bli en riktigt skön lördag.
 
Puss och kram
 
 
 

Kommentera här: