I´m loosing it.

Har haft en riktigt bra dag med många roliga inslag.

Dagen började som redan skrivet med en brakfrukost.
Efter det åkte vi iväg på en visning på ett hus.
Mer om det får ni höra i ett senare inlägg.

Efter visningen åkte vi till farsta c för att inhandla en present till väldens bästa Dirty.
Hon fick en jättefin väska som jag vet att hon har kollat på.

Jag själv fick en jättesöt skjorta och en cardigan som jag hittade på rea (bild kommer inom kort).
Köpte även ett par kilklackar och ett handsfree till iphonen.

Efter shoppingturen åkte vi på kalas hemma hos Dirty och Pudde.
Dom bjöd på stört god pastasallad med salami ich fetaost.
Dirty fick även sin present och jag tror att jag lyckades pricka rätt. Hon såg glad ut iallfall :)

När vi kom hem efter kalaset satte jag igång mitt wii fit och körde en halvtimma styrka och 20 minuter kondition.
När det var klart gjorde jag body testet och fick ett riktigt glatt besked.
Jag har gått ner 0,9 kilo sen i tisdags :D
Så man kan ju säga att dom där nya stereohörlurarna med handsfree-funktion är en liten belöning till mig själv i mitt tränande.
Något gör jag rätt iallfall. Nu ska jag bara mäta mig också!


Målet!

Kommentarer:

1 Dirty:

Jag blev super glad gumman och grattis till viktnergången du kommer att lyckas <3 love you.

2 Moster:

Vad duktig du är! Låter som du är på g verkligen. Spännande med husvisning. Moster blir så klart nyfiken och håller tummarna för att det är i Vidja. :)

Kommentera här: