När lusten slår till...

Ni kanske är som jag? Periodare. Jag kan bli väldigt kreativ i korta perioder och när jag känner att jag får saker gjorda och dessutom får uppskattning för det jag gör. Då är jag en periodare.
 
Som nu när jag är i slutfasen av pluggandet så känner jag mig väldigt duktig när jag får positiv feedback från mina lärare, tidigare har jag inte sugit åt mig så mycket. Så fort jag har lämnat in en uppgift så vill jag bara hoppa på ett nytt projekt. Som nu, att skriva på den här bloggen som jag uppdaterar endast när jag känner för det. Skriver bara när jag får lust och det är inte så ofta tyvärr. Det blir så mycket med alla sociala medier som uppdateras så bloggen hamnar i skymundan. jag är dock väldigt glad att jag har den eftersom att jag älskar att skriva.
 
Det är lite meditation för mig att sitta i ett tyst rum och bara umgås med mina tankar för att sedan få ner dom på print. När jag var liten och yngre så skrev jag dagbok, något jag slutade med i ungefär samma veva som jag skaffade den här bloggen. Jag trodde att jag skulle få ut samma sak här som jag fick i mina dagböcker. Tyvärr fungerar det inte så. Allt vill jag inte ska kunna läsas av alla. En del saker är för svåra att säga högt så dom vill man hålla för sig själv och att blogga är lite som att säga saker högt medans dagboken bara är för ens egen del. 
 
Svamligt inlägg, jag vet, men det här inlägget var bara för mig fast jag pratar högt.
 
 

Kommentera här: