Last Month

Hej hej gänget.
Hur har februari behandlat er? Sist jag skrev ett inlägg var jag på soliga Teneriffa med min bästa vän. Detta var i sista veckan i januari.
En del har hänt sen dess. Inget större och det är väl därför jag "glömmer" bort er ibland. Ni är ju ändå några tappra som fortfarande hänger kvar och läser mina väldigt sporadiska inlägg.
 
Februari har bjudit på mycket kvalitetstid med mina vänner. Jag startade månaden med att fira världens bästa moster som fyllde 50. Galet rolig fest var det. Älskar henne och hennes vänner. I slutet av den här månaden bjöd jag in alla mina tjejkompisar på tapashäng och vin vilket blev väldigt lyckat. Några av tjejerna hade jag inte träffat på väldigt lång tid och det hela slutade med att jag "fixade" in en av dem på provridning i min ridgrupp. Väldigt roligt! Hon är en riktig härlig människa att ha runt sig och nu ska jag få umgås med henne varje onsdagkväll. Hur fantastiskt är inte det? Jag längtar redan till att det ska bli onsdag.
 
Jag och världens bästa kusin <3
 

Kommentarer:

1 Diana:

Oj va fin du har gjort bloggen !!!!!!

Svar: Tack! 😊
Pempa

2 Moster:

Och jag älskar dig och mina vänner ÄLSKAR dig! <3

Kommentera här: