En helt vanlig söndag

Söndagar är lite av en favoritdag för mig. Startar ofta med en långfrukost och sen stallhäng med min bästa vän och min guddotter. Idag blev det även en kopp glögg när vi kom hem, frusna fingrar och tår tinar fortare då har jag hört =) 
När vännen gått hem åkte jag och min sambo för att inhandla lite nödvändigheter. Jag behövde bla ett nytt serum då mitt tog slut i morse. Slog till på ett från Elizabeth Arden. Ska bli spännande att testa ikväll när sminket åker av.
 
Söndagar innebär också oftaste lite längre tid för matlagning, så idag gjorde jag biffar med rotfrukter i ugn. Sötpotatis, morot, palsternacka och broccoli. Min sambo svängde ihop en god gräddsås till också. Det blev riktigt gott! 
 
Resten av kvällen brukar gå åt till att ladda för arbetsveckan som komma skall. 
 
Hur ser era söndagsrutiner ut?
 

Kommentera här: