För det är ingen vanlig dag...

För det är min 33:e födelsedag!
33! Jag kan knappt förstå hur gammalt det är? Jag känner mig ju fortfarande som 25 i kropp och sinne. Ändå har jag en känsla av att just mitt 33:e år kommer att bli ett av de bästa åren i mitt liv. Jag har ju så mycket att se fram emot fortfarande.
 
Eftersom att jag jobbar många timmar på måndagarna så blev jag ordenltigt firad hela helgen. Av vännerna i fredags, av mamma och lillebror i lördags och utav resten av släkten i söndags. De sista gästerna blev till och med kvar på middag i söndags. 21.30 vart det dags för mig att få lägga mig på soffan en stund innan det var dags att gå och sova.
 
En sak som känns viktig i hela min själ är att vänner och familj är det största man har. Utan dom vore jag fattig så det är tur att jag har många utav båda.
 
 
 

Kommentera här: