20100228

Idag firar alla skottbarn, som jag känner, sina nästan födelsedagar.
Grattis M på 46års dagen och L på 26års dagen.

Så, vad har jag haft för mig då?
Igår var jag på kalas hos min mosters man.
Efter det var det hem till Dirty för att ta sig vidare till Heron city.
Dirtys jobb skulle käka och bowla och lilla jag blev medbjuden. Inte illa.
Jag tackar för en trevlig kväll med trevligt sällskap =)

Idag har jag och my handy man varit och käkat brunch ihop med my cousin Fråånkaaa och hennes Fishy på Hard rock cafe.
Riktigt nice vat det, kommer att upprepas.

När vi hade lämnat dom åt sitt öde och notan (hehe), drog vi vidare mot lite shopping äventyr.
Jag hittade en skidjacka som var nedsatt med 80% (sweet), en kameraväska och fotopapper.
Tänkte göra något med alla kort jag har liggandes på datorn.

Kvällen har spenderats med farmville och tv-tittande.
Just nu är det hockeyfinalen i os som står på.



Kommentarer:

1 maria:

sv: tack :D allt bra med dig?

2 Anna:

Jättefin blogg ! :) Allt bra med dej ?

Kommentera här: