Torsdagsplaner

Precis hemkommen från jobbet. Eftersom att jag just nu studerar på distans så jobbar jag inte heltid vilket gör att jag slutar 14.30 på torsdagar.
Just idag är det väldigt passande eftersom jag hade en skoluppgift som jag var tvungen att få in. Nu är den inne och jag väntar på responsen från mina kollegor.
 
Planerna för resten utav eftermiddagen och kvällen är:
  • Packa (eftersom att jag åker till skolan i helgen)
  • Slå på en tvättmaskin och hänga den
  • Åka på middag hos min sambos pappa och fru
En ganska bra kvällsplan enligt mig.
 
Puss!
 

Kommentarer:

1 Tove Lindgren:

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

Kommentera här: