Sov gott lilla mormor...

Så har även min lilla mormor lämnat jordelivet efter en tids sjukdom. Min mormor har alltid varit min stora trygghet i livet. Från det att jag var liten tills att jag började stå på egna ben. Hon har hjälpt mig med mycket och har alltid varit rättvis och konkret, vilket har varit väldigt skönt. För jag tror att det är precis det som barn behöver, tydlighet. MIn mormor har alltid sagt ja och i stort sett aldrig nej, om det verkligen inte behövdes. 
Livet kommer att bli tomt utan henne och jag kommer att sakna och älska henne tills jag dör. 
 
Tack för allt mormor. Jag hoppas att vi ses igen <3
 
 

Kommentarer:

1 Moster Moni:

Älskade Emmelie! <3 Du skriver så fint. Mormor älskade dig högt och hon finns med oss nu också. Se efter små tecken så märker du dem. Puss Moster!

Kommentera här: