Mina mål 2016

5:e dagen på 2016 är snart över och jag har funderat en del över vilka mål jag behöver ha det här året och jag har kommit på ett par stycken. Några tuffare än andra, några kanske mer önsketänkande än fakta.
here goes:
 
*Ställa upp i en klubbtävling i mitt stall. Hoppning eller dressyr spelar ingen roll.

*Ta nästa steg i mitt förhållande. Vet inte om det innebär barn, frieri, nytt boende eller upplevelser, men framåt ska det =)

*Ta mig till tandläkaren! De som känner mig vet att jag har skjutit på det alldeles för länge och att det beror på att jag är extremt rädd för att sätta mig i den där stolen, men nu är det dags att ta tjuren vid hornen. Så har ni förslag på pedagogiska tandläkare som inte är gamla stofiler så får ni gärna höra av er. Själva miljön är också oerhört viktig. Den måste kännas lugn och familijär.

*Våga öppna upp mig mer för mina närmaste. Har kommit en lång väg tack vare att jag drog ut pinnen ur röven förra året, men jag har en ganska bra bit kvar på vägen.

Dessa mål känns både svåra och utmanande men samtidigt triggande. Jag älskar att göra upp listor för att sedan kunna bocka av dem när jag är klar. Så nu kör vi 2016!
 
 
 

Kommentarer:

1 mathildaliv.blogg.se:

Lycka till!

Svar: Tack så mycket :-)
Pempa

2 Moster:

Läste detta blogginlägg nu och känner att jag måste svara. Du har öppnat mycket tycker jag de senaste åren. Så framsteg har jag sett redan, men bra där, kan alltid bli bättre. Tandläkare: vi har ju världens bästa. Hägerstensåsens Tandvårdsteam http://www.hagerstenstandteam.se/startsida Där kommer du känner dig lugn och omhändertagen. Kanske har du redan hittat ny tandläkare sedan detta inlägg, men annars är det ett tips. Många Strandljungare som går där och han som äger praktiken är min kusin Kjell-Åkes kompis. Han gick ut som kurs 1:a när han gick tandläkarhögskolan. Jätte trevlig och god atmosfär i hela praktiken. Jag har ju också alltid ogillat tandläkaren, men nu sedan jag började gå dit har jag aldrig längre hål och känner mig lugn. Vill också tillägga att jag alltid finns här för dig och älskar dig av hela mitt hjärta. <3 Du fyller mitt liv med så mycket kärlek och glädje och jag är så tacksam över vår relation. Som bara blir starkare och starkare för varje år som går. <3 <3 <3

Kommentera här: