Onsdag 28/3

Hej på er.

Jag känner att ni är väldigt långt borta när ni inte kan kommentera på mina inlägg som är gjorda med mobilen.
Bloggen blir så himla platt utan ert gensvar.
Därför kände jag att nu, när jag ändå har datorn igång, ska jag göra ett "riktigt" inlägg.

Hur mår ni? Bra hoppas jag.

Själv rullar livet på i en ganska behaglig takt.
Det närmar sig påsk och jag hade gärna haft en biljett till London bokad.
Jag och min kusin har pratat ganska länge om att åka dit och jag är i behov av nya vår och sommarkläder.
Det vore även väldigt roligt att få se London då jag aldrig har varit där.
Bara att få resa lite skulle ge mig lite mer energi i vardagen.
Tyvärr är biljetterna dit ganska dyra just nu, så påsken blir nog firad hemma i år.


Får dock se HUR den kommer att firas.
Ska eventuellt inleda påskhelgen med att rida på långfredagen.
Mysigt..

Kommentera här: