Lördag!!!!

Har haft en väldigt lugn och skön start på min lördag.
Druckit te och ätit en hårdmacka.

Igår kväll var jag och Flisan hos Dirty.
Vi kollade på film, åt godis och fick lära oss att använda ett ord i en helt ny mening, underdeligera.
Fick även lära oss räkna matte på ett nytt sätt.
Mer om det en annan gång, eller kanske inte. Allt behöver jag inte berätta för er ;-)


Idag ska jag och min kusin åka och hälsa på min söta morfar.
Han har blivit lite glömsk på äldre dagar och bor nu på ett nytt ställe.
Så då är det klart att jag måste åka dit och kolla hur han har det.
Min fina morfar...


Senare under dagen är det städning som står på schemat.
My handyman fyller jämnt på måndag och då blir det kalas!
Och när man ska ha kalas måste man ha det fint och rent. :-)

Smell ya later!

 


Ps: Det går tydligen inte att kommentera på blogginlägg som är gjorde med iphone-appen. Blogg.se jobbar med detta, så det är alltså inget jag kan göra något åt. Tyvärr.

 

Kommentarer:

1 Di:

Tuff bild <3

Kommentera här: