2012 - året som har passerat.

Så var vi här, sista dagen på året.

2012 har varit ett ganska lugnt år för mig när det kommer till privatlivet, lite mer stress har det varit i arbetslivet.
En ganska bra balans men samtidigt lite trist.
Ska göra en målplan för 2013 för privatlivet.

Ska vi prata prestationer så har jag lyckats med mitt viktmål som jag satt upp för mig själv. *klapp på axeln*
Nu sätter jag upp ett nytt mål och det är att forma kroppen och använda måttband istället för vågen.

I övrigt har året bjudit på 3 sälenresor, en spanienresa, en ny knodd i själafamiljen och lika mycket skratt som tårar.
Kanske lite mer skratt...

Nu siktar jag på att 2013 ger mig det jag ännu inte har fått.
Ro i själen.

Puss på er och gott nytt år!

Kommentarer:

1 Moster:

Du är så fin och bra, moster är stolt!

Kommentera här: