Det här med att blogga

Som ni kunnat läsa två inlägg ner, så funderar jag på att sluta blogga.
Det ger mig ingenting längre utan känns mest som en grejj som ska göras.
Kan kanske bero på att jag inte vet vad jag vill ha för inriktning på bloggen. Den blir väldigt platt utan en röd tråd.
 
Den enda röda tråden som har löpt genom bloggen just nu är min vardag.
En ganska normal vardag, som så många andras.
Inga galamiddagar, inga galna upptåg. Utan mer, det här åt jag idag, det här hade jag på mig idag, det här har jag gjort i helgen.
Inte så mycke underhållning för er utan snarare mer som en öppen dagbok för mig.
 
Det var iallafall det som slog mig nu när jag läste igenom lite inlägg tillbaka i tiden.
Jag minns hur jag kände och mådde när det skrevs men det ger inte er särskildt mycket egentligen.
 
Tanken finns att skapa en blogg med en tydlig röd tråd.
Jag måste bara lista ut vad den röda tråden ska vara.
 
Fram tills dess att den bloggen dyker upp på blogghimmlen, häng kvar här.
Lusten att visa er vad jag har ätit kanske dyker upp igen.
 
Puss på er!
 

Kommentarer:

1 M:

I "om mig" skriver du att du gillar spontanitet. en idé kanske är att försöka bli mer spontan själv hitta på galna upptåg att skriva om?

Svar: Tack för förslaget. Tiden för galna upptåg finns dock endast lördagar och söndagar vilket gör att det helt plötsligt inte blir lika spontant.
Pempa

2 Natta:

Karptält!!!

Svar: Haha!! =)
Pempa

3 Moster:

Jag tycker att det är bra som det är. Jag gillar att följa dig och din vardag. Men så är jag ju moster också.... Puss och kram!

Kommentera här: