Working...

Sitter på jobbet och det är säkert 45 grader varmt här inne.
Känner mig ganska less på det här nu, vill ha semester.
Lite drygt att jag har tre veckor kvar tills dess.

Ser dock fram emot helgen.

Våra fina vänner ska bo med mig och my handyman hela helgen i paradiset.
Vi ska vara barnvakt åt deras två små monster på lördagen eftersom det vankas bröllop för deras del.
Jag ser fram emot det jätte mycket och jag tror att vi kommer att få det underbart.
Håller tummarna för att solen tänker lysa på oss.

Jobbar min sista sena kväll på fredag.
Ända till 21.30, surt kan man tycka men sen är det över.

Ska bli jätte skönt att få ett socialt liv under ett par veckor.

Gud vilket gnälligt inlägg det här blev.
Jag ber om ursäkt, det bara är en sådan dag idag.

Kommentarer:

1 Miss Di:

Helgen kommer att bli helt fantasktiskt <3 längtar

Kommentera här: