Lukt!

Jag kommer hem efter en lååång dag på jobbet.
Tar av mig skorna och känner en svag lukt av något nasty, tänker att :-" jaja, det har varit en lång dag i stövlarna, klart fötterna luktar lite."

Sekunden efter stiger jag in i my handymans kök och lukten slår mig i ansiktet som en käftsmäll.
Det var inte mina fötter som luktade.
Han står och steker upp 2 kilo svart trumpetsvamp.

Det kan vara den vidigaste lukten jag har känt i hela mitt liv.

Fotsvett gångrat med armhålssvett.
Jag fattar inte hur man kan vilja stoppa det i munnen efter att ha känt den där stanken, men han gör sig gladeligen en smörgås och ser till och med ut att njuta.

Kommentarer:

1 Lie:

Visst ska jag recensera dom, ger dom två-tre veckor tänkte jag. Men kan avslöja att dom var sjuuukt hårda såhär första promenixen. Men goretex är ju det i början. Hade du tänkte in or outdoor???



UPPDATERA MERA ;)

Kommentera här: