Dag6 - Min dag.

Dagens utmaning säger att jag ska förklara min dag för er.

Jag blev väckt av alarmet 07.45 i morse. Snoozade 10 minuter innan jag gick upp och klädde på mig och sminkade mig.
08.19 gsatte jag på mig jackan, låste dörren och gick ut till bilen, beredd på att få skrapa järnet.
Icke sa nicke.
Jag fick sopa av den och sedan klättra in via baksätet på grund utav att mina framdörrar var igenfrusna,
Dom har börjat med det den här vinter och det är sjukligt irriterande.

Anlände till jobbet 08.40.
Inte alltför laddad men kämpade ändå för att hålla humöret uppe.
09.00 började min arbetsdag med ett personalmöte.
Kl 12.00 gick jag på lunch och det blev en lilla menyn på donken som fick stilla min hunger.

Efter det har jag jobbat fram till nu med en rast på 1 timme mellan 17.00 och 18.00.

En annan sak som jag känner att jag måste nämna är att det är min sista dag som 27 åring idag.
Imorgon (tisdag) fyller jag 28 år.
Upptäckte min första rynka igår kväll.

Dags för antirynkkrämen kanske?!



Kommentera här: