Saknad?



Har fått två kommentarer nu om att det är skönt att jag bloggar igen.

Visst är det superroligt att vara saknad och uppskattad för det jag skriver, men samtidigt har jag ingen lust och ingen ambition med den här bloggen längre.
Jag har tröttnat och hur jag än gör för att hitta lusten igen så går det inte.
Jag har inte tid känns det som.
Kan inte blogga när jag jobbar eftersom jag inte har tiden att sitta vid en dator och när jag är ledig hinner jag inte heller eftersom jag väljer att umgås med mina nära och kära.

Vad tycker ni att jag ska göra med den här bloggen egentligen?

Kommentarer:

1 The Handyman:

Jag tycker du skall skriva Bönan, för du tycker det är kul innerst inne.... Men du kanske bara skall komma på en egen stil, så får du ut mer av ditt skrivande. Nicha, dig lite men inte helt och hållet.

2 Moster:

Hej Emmelie! Blogga när du har lust och tid. Tycker absolut att du hellre ska prioritera dina nära och kära, men vissa av dem (mig t ex) när du ju genom bloggen också. Så mitt råd är, lägg inte ned bloggen, men ha inget tvång att du måste blogga varje dag (även om jag så klart skulle vilja det) utan blogga när du har något du vill berätta och har tiden. Kul att du prioriterade morfar häromdagen. Det var verkligen uppskattat, kan jag säga. Puss och kram, ha det bra och sköt om dig!

Kommentera här: