Jag tror att jag vet nu.

Jag tror att jag vet nu, hur jag ska göra.

Jag har sagt till honom att jag behöver få andas lite och att vi inte behöver höras av varje dag. Han tog det bra och höll till och med med mig.
Efter att han gjorde det kände jag en lättnad och återigen små fjärilar i magen.
Det måste vara något fel på mig, så fort jag har kontrollen mår jag bra. Jag tycker inte alls om när andra människor har övertaget.

Nu känns det som att jag har lyckats med att få bollen i mina händer och det känns riktigt bra.
Jag har inte träffat honom sen i lördgs morse och jag känner att jag börjar längta lite eftre honom. Ett bra tecken med andra ord.
Vi kommer inte heller att träffas innan lördag då vi ska på kräftskiva ihop och det gör att det känns ännu bättre.

Han är en bra kille. Jag lovar. Kanske den bästa som jag har lyckats ramla över.

Han berättar hela tiden för mig hur vacker jag är. 

Han kysser mig på pannan.

Han har inga problem med att hålla min hand när vi visar oss offentligt.

Han skickar små söta sms.

Han får mig att skratta med sin absuda humor.

Ja jag kan fortsätta med listan ett tag till men jag är alldeles för trött nu för att orka skriva, så slutsatsen av det här inlägget får bli:

Han är nog inte så tokig ändå

Kommentera här: